En regning dag i Uppsala

Hej hallååå bloggen!
 
Jag sitter och laddar inför att cykla till el skolo i REGNET, fyyyy fyy!! Det ser not so mysigt ut. Jag har till och med inte sminkat mig idag, för det kommer ju ändå att rinna av på vegen till skolahn... (hoppas folk står ut med en osminkad L idag! Hur ska detta gå????????? AAAAAHHH!!!! Hoppas folk vill fortsätta vara vän med mig. Snella!)
 
Igår började vi en ny kul kurs i Genombioinformatik, alltså som i GENÅÅÅMbioinformatik inte GEEEENOMbiotinformatik... eeeeeeeeehhhhhhhhhhhh........intressant...
 
Och J.B kom till Sverige igår hörde jag! Vi fick ett gott skratt i morse för detta oxå, spana in det:
http://www.youtube.com/watch?v=fAKKqHWBcHk
 
I söndags tillbringade vi kvällen åt att göra ponnysar!!! wiiie! "Are you happy with your pony?"
 
Nu vill jag avsluta detta blogginlägg med en låt tillägnad G.W som fyller år idag!
DUDUDUDU DUDUDU UDUDDU DUDU
DUDUDUDU DUDUDU DU G. W!
 
Annars e de bara 7 dagar kvar till VALBORG och när våra kära SoS kommer hit <3
 
OBLIGATORISK BILD: Två coolingar på Rhodos (OBS! första dagen, that's why we are soooo white!) för några år sedan....
 
 
POK
/L (oL)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0