MYSIGT + cykelvurpa + ny granne

Hej hej bloggen!
 
I helgen har det varit sol och mys! I lördags hängde jag på forsfestivalen (på vägen dit lyckades jag förresten cykla på en tjej, trilla av cykeln och så hoppade kedjan på samma gång... Det var tjejens fel dock, hon gick åt sidan precis när jag skulle cykla förbi henne! Dom var ett gäng som gick framför mig , jag "plinga" (har ingen plinga, så jag försökte låta...), dom delar upp sig i två små grupper och går på varsin sida av vägen, jag får S:a runt dom och en tjej tar ett steg precis framför mig... aja, en kille hjälpte mig med kedjan och jag cyklade vidare, TIHI... )
AJA, det var jättemys iaf i lördags! Vi tittade på volleyboll, tittade på båtarna, kramade lite folk, åt mat och hängde i solen... MYSIGT!!!!!
 
Men nu hoppade jag över fredagen! Då firades A på ÖG med en middag, det var jättemysigt och trevligt! Efter det hade jag tänkt att dra hem, men dom drar med mig till Forsfestivalens partajj! Jag försökte streta emot jättemycket, men det går inte att säga nej till dom :/ (Stackars mig!!!!). På vägen dit träffade vi J & N! KUL! Sedan dansa vi lite granna....... och sen sov jag.
 
Idag har jag hälsat på min Farmor som fyller hela 88 bast imorrn! <3 Hon är så söt!
 
Nuuuu har jag ätit gottis-laxen och städat lite här hemma inför VALBORG om två dagar! SoS kommer hit imorrn och vi ska ha såååååååååååååååååå mys <3 WIIIEEEE!!!!!!!!
 
HÄR är T som är vår nya granne-isch BTW!!! Han e så söööööööööööööt <3
 
Nu kommer L, wiiie!
POK / L
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0