Gör om gör rätt!

OKEJ förra inlägget var ju astråkigt! Inte alls likt LoL! Men de va för att jag hade bråttom till träningen och skrev något lite snabbt :) :) :)
 
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GÖR OM GÖR RÄTT:
 
HEJHEJHEJHEJHEJ bloggishen!
 
Nu sitter jag här i soffan och tittar på HIMYM, för det har jag förtjänat! Denna vecka har jag tränat hela fyra gånger, tjohooo! Och det har varit Valborg denna vecka också, braaa där!!!
 
SÅÅÅÅÅÅÅÅ VALBORG, vad hände då? (vad hände inte? höhö)
SoS kom hit dagen innan, då åt vi donk-mat och spelade Alias, där jag och LoL spöade SoS gaaanska så hååårt... Så det slutade med massa flum! Sedan så sov vi, eller jaa.. jag vaknade typ lite då och då under natten och det hade tydligen de andra gjort också, vi kanske var nervösa eller något? TIHI. Vid klockan 06.00 på morgonen så gav jag upp med sovandet, gick upp och fixade matsäck + packning till oss och drog på mig ovven. Sedan kom L och vi väckte SoS med att sjunga någonting har jag för mig...
 
Sedan drog vi till FYRISÅN<3 vid 07.30 tror jag! Vi fick bästa platsen på bryggan ovanför kvarnfallet, awesome. Vi gosade in oss i filtarna och drack lite kaffe innan vi, strax efter nio korkade upp bubblet och åt jordgubbar! MUMS! Jättemysigt trots några små regnskurar... Sedan fick vi agera volontärer då alla båtar stannade till vid oss :) men forsränningen var fett kul! wiiie!
 
Sedan drog vi en snabbis förbi J&A&KATTEN, men drog snabbt vidare till Eko-parken. Där försökte vi först hitta ett gäng som skulle vara där, men misslyckades så vi satte oss vid ett annat gäng! Och där hängde vi ett tag... Gladare & Sötare blev vi, tihi... Tiden rann iväg, en hagelskur kom förbi, folk kom förbi och sedan gick vi till Triangeln.... Hängde där ett tag med en bastu, köpte korv, missade vår planerade grillning hemma och letade efter ex-flickvänner... :) Jag och S gick hemåt vid 20.30 eller något? och vi svängde förbi hos LuRo och spelade lite wiiiiiii men var ganska sega så gick och lade oss nångång och sen kom LoS också och var söta :)
 
De va en braaaaaaaa VALBORGET! Första maj spenderade jag och L med att lämna av SoS vid tåget, hämta bilen i stan, sitta i solen på balkongen, äta choklad, somna i soffan och grilla på kvällen. GÖTT!
 
Jag och L, tidigt på morgonen med kaffe:
 
SoS under en filt under en av regnskurerna :) SÖTA!!!!!!!
 
 
GODNATTIS! Ny vecka imorgon, den innehåller endast tre dagar i skolan och en GASQUE!
 
PoK
/LoL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0