SJUK!

Hej hej bloggen!!!!
 
Idag är jag sjuk, det är såååååååå tråkigt. Det är någon konstig jvla englands-bacill, för i måndags klev jag upp tidigt för att hinna springa-tvätta-städa innan skolan och känner att jag är sååååååå trött... Så jag hoppade springandet, men tvättade kläderna och städade rummet. Gjorde mig iordning för skolan och sedan bara poff så blev jag supertrött. Struntar i skolan och sover X antal timmar, blää.. Igår var jag tvungen att gå på en föreläsning, tog bussen dit och hem för jag orkade inte gå, men tyckte att jag mådde lite bättre på kvällen... Vaknar upp idag - yay, jag är frisk - orkar GÅ hela vägen till skolan, ha möte med min Business group och gå hem och sedan poff så har jag sovit tills nu. Snart har jag en till föreläsning, blir nog bussen igen då ... Vill helst bara sova...
 
TRÅKIGT ATT vara sjuk utan någon att klaga sig till ... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
 
Aja, men dagarna flyter på här... Skola, plugg, pubar, party (blev lite mycket party förra veckan alltså!!), vi hade en suuuuuuupersolig och mysig helg också, kunde gå runt i linne ute :) 
Meeen alltså... Jag å C å P gick till Timepiece i onsdags, och blev helt chockade... Alla är sååå smååå där, och alla tjejer har kortakorta kolar/shorts och magtröja till det och år sååååååå fulla - klockan var 9, 10 och de kunde knappt sitta rakt. What? sååå, vi drack drinkar för att orka vara kvar där inne (alltså tjejtoan var det hemskaste, vill inte prata om det!!!) och träffade lite mer folk, så det blev kul till slut iaf :) 
 
JA... annars så har L bokat resa till London om ca en månad!!! YAY!!! Ska bli såååååååååååå kul ;) 
 
 
Nu måste jag göra med redo för el scholo igen (blöö...)
 
P&K
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0