Andra veckan i Exeterrrrr

Jahaaappp! Jag har tråkigt nuuu, ni vet när man egentligen borde plugga men allt annat är roligare? Så är det just nu! Försöker plugga lite till min business awareness-kurs, men de e tråkigt alltså.... Business är inte min grej alltså ;) tur att den bara är en gång i veckan (japp ni läste rätt!) Grupparbetet kickade igång idag och jag tror det kan bli bra, har några bra personer i gruppen, kul att lära känna lite britter och få en utmaning med engelskan! ... Eller nåt. Jooo men de blir kul!
 
Sååå.................... I fredags försökte vi ha party, jag ville egentligen inte för vi hade bokat en vandring med Out of Doors society på lördagen och det är väl inte så kul att vandra en hel dag bakis, men jag följde med i alla fall och skulle inte dricka så mkt... Ni vet väl hur det brukar sluta :) Vi hade lite preparty hos P, och det va kul! Sedan skulle vi försöka gå ut, men kom ut lite för sent så det va kö till alla klubbisar... Blev en vända till Monkey suite och sedan hem!
 
På lördag upp "tidigt" (bussen gick 10) - mådde bra, yes! tjoho! (guuu va jag skriver bra asså) ! eeeh... men jag vaknar upp till världens värsta regnoväder! BLÄÄÄ! Men som tur var blev det bättre under dagen, va lite oroligt där...
Jag, C och S  + två danskar tog sällskap på vandringen. Jag är väl ingen direkt vandringsmänniska och var rädd att jag inte skulle hänga med i tempot, men det var snarare så att vi klagade på att de va för långa raster, hmm... En veckas "vandring/bergsklättring" i Exeter kanske har gjort susen på kroppen oxå?!? (önsketänkande) 
Men sååå: det gick bra och var kul och gjorde att jag hatar uppförsbackar ännu mera, ojoj! England är fiiiiiiiint! Vi vandrade alltså på andra sidan kusten, alltså syd-västra typ (england har lite konstig form) från Boscastle till Tintagel, King Arthur's gamla hoods! Så det var en härlig dag :)
På kvällen efter en lååång varm dusch så var jag så trött också så att jag bara ville sova, stannade hemma från en pubkväll alltså! MEEEEEEEEN, det skulle jag inte ha gjort för några kära grannar hade fest utanför mitt fönster, så somnade ändå inte förrän typ 12... blöö!
 
Söndag = städning + tvättning + pizza@Firehouse (tihi!)
 
Idag = morgonprommis ( <3 ) + Business school + plugg (typ, försökt iaf) :) 
 
KUL VAAA?!?! 
Hmm.... Annars så försöker jag hitta en bra mataffär med bra bröd att äta! Alltså, jag hittar inget bra, mörkt och gott bröd här?! Hårt knackebröd kan man bara glömma, det finns typ inte, och vissa bröd som man tror ska vara mörka är bara mörka på utsidan, och vita på insidan if you know what I mean... Så just nu har jag tre brödsorter hemma och inget är bra :P
 
EEEEEEEEEHH... något mer dåååååååå......... nä. Nu ska jag måla naglarna å sova tror jag.
 
P&K
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0