THURSDAY

Tjaaa!
 
Nu ere torsdag, jag är litegranna ledig och borde egentligen skriva på mitt forskningsprojekt... Men det kan jag göra senare :)
 
 
Igår fixade jag alla mina kurser, hittade en till som matchade med schemat så nu e de (förhoppningsvis) klart. Det blir dessa kurser: Developmental biology, Bioinformatic Tools and techniques, Business awareness och Mathematical ecology and biology. Härlig blandning, tror det blir bra :)
Men ojoj, det va inte en lätt match att fixa kurserna igår. Man måste nämligen gå till varje institution och få påskrivet att det är okej att man tar den kursen, och jag läser nu alltså på tre institutioner... Så det va först en kö på Business school, sedan upp för en låååååååång backe (haha) till Math och stå i kö, sedan till Biosciences där min coordinater skulle vara, men han var inte där... Men precis när jag skulle gå så kom han som tur var :) Så allt detta tog typ en timme! Kul :) Men nu e de klart! (förhoppningsvis)
 
 
Sedan så har jag jobbat lite på forskningsprojektet och så var vi förbi Erasmus society igår, en society for alla Erasmus studenter. Känns skönt att tillhöra någonting här :P
Igår kväll gick jag och C och S till English country dancing! Det va lite löjligt sisådär, påminde typ om midsommar utan midsommarstång, typ. :) Alla asiater var vääääääldigt exalterade, haha... Men vi dansade på lite och drack lite öl. Joinade några tyskar också, och sedan stack vi till Lemon Grove igen för lite skönt häng :) Ojoj, massa små barn där........
 
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Ska kaaaaaanske gå på badminton taster! Det är typ viktigt och nödvändigt att gå med i några societys/sporter här, alla tjatar om det hela tiden... Så får väl se hur det blir :)
 
 
Inte så spännande inlägg kanske, meeeen that's it!
 
 
P&K
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0